Ofte stillede spørgsmål

  1. Forside /
  2. Ofte stillede spørgsmål

FAQ

Velkommen til vores FAQ-side, hvor vi besvarer de mest almindelige spørgsmål. Hvis dit spørgsmål ikke er besvaret her, er du velkommen til at kontakte vores support, så hjælper vi dig med glæde.

Du kan kontakte os via kontaktformularen, skrive en e-mail til support@kadmin.dk eller ring til os på telefon 59 56 15 70. Vi svarer så hurtigt som muligt indenfor vores åbningstid.

Vi opdaterer løbende vores FAQ-side med nye spørgsmål og svar. Tak fordi du valgte os.

Internet

Hvor bør routeren placeres?

For at få den bedste internet oplevelse, skal routeren placeres så højt, frit og centralt. På denne måde sikrer du de bedste betingelser for et stærkt trådløst netværk.

Hvis du har Strong enheder installeret, så bør de placeres efter samme princip som routeren. De skal stå højt og frit for at kunne danne det bedste signal.

Hvorfor kan jeg ikke altid måle min hastighed?

Der er flere faktorer, såsom netværksbelastning, trådløse forbindelser, antivirus og brug af ældre udstyr, der kan påvirke nøjagtigheden af hastighedsmålinger og resultere i variable resultater.

For at få den mest retvisende hastighedsmåling råder vi til at gøre følgende inden en hastighedstest:

  • Foretag målingen direkte tilsluttet din kabelrouter med kabel.
  • Slå dit trådløse netværk på computeren fra.
  • Luk igangværende downloads og kørende programmer.
  • Deaktiver din firewall og slå dit antivirus program fra. (Husk at aktivere dem igen efter testen.)

Hastighedstest

Hvem kan hjælpe mig med mit TV og internet ude i husstanden ?

Hos Ka-net har vi vores egen serviceafdeling, og vi står altid klar til at kunne hjælpe med montering og service, på jeres adresse til konkurrencedygtige priser. 

Det eneste du skal gøre er at kontakte os på telefon 59 56 15 70, bruge vores kontaktformular eller møde personligt op på vores lokale kontor indenfor vores åbningstid og lave en aftale.

Kan jeg flytte mit internet med til min nye adresse?

Det er muligt at flytte sit internet med sig, hvis man flytter til en adresse inden for vores dækningsområde. Der er det blot nødvendigt at kontakte os på telefon 59 56 15 70, bruge vores kontaktformular eller møde personligt op på vores lokale kontor indenfor vores åbningstid og så vil vi flytte dit abonnement til din nye adresse.

Hvis du flytter udenfor vores dækningsområde og derfor ønsker at opsige dit internet abonnement er det blot nødvendigt at komme ud og besøge vores på kontor, på Stejlhøj 19, med router samt strømforsyning.

TV

Hvad gør jeg hvis mit TV signal forsvinder eller pixelerer?

Hvis der skulle opleves manglende TV signal eller pixeleringer på dit fjernsyn er der flere ting man kan forsøge.

Gennemgå om antennekablet sidder korrekt, og om fjernsynet er korrekt installeret. Hvis der er andre fjernsyn i husstanden kan man undersøge, om lignende problemer opstår på andre fjernsyn i huset. Hvis alt umiddelbart ser ud til at være i orden, opfordrer vi dig til at kontakte vores support for yderligere hjælp eller vejledning.

Vores support kan kontaktes på telefon 59 56 15 70, på vores kontaktformular eller ved at møde personligt op på vores lokale kontor indenfor vores åbningstid.

Hvordan skifter jeg min TV-pakke ?

Skift til mindre TV pakke, kan ske med en måneds varsel til udgangen af betalt kvartal. Skift til mindre TV pakke er uden omkostning for det enkelte medlem.

Skift til større TV-pakke kan ske efter behov. Faktura på 450 kr. udstedes ved bestillingen, og betalingen skal være modtaget inden opgraderingen udføres på adressen.

Se vores TV-pakker her:

TV pakker

Hvordan fungerer Arris Android TV Streaming boksen?

Med vores populære Arris TV 4K Streaming boks, der bruger Android TV som platform, kan du samle alle dine streamingtjenester og web-TV på én enhed. Boksen er også bærbar og kan bruges på ferier, i sommerhuse eller campingvogne, så længe der er internetforbindelse. Du kan downloade apps fra de fleste kendte streamingtjenester til boksen, inklusive YouSee Play, hvis du har en YouSee TV-pakke. Dette giver dig adgang til dine TV-kanaler. Arris Android TV boksen koster kun 385 kr.

Ønsker man en gennemgang af TV boksen er dette muligt på vores lokale kontor, Stejlhøj 19, i vores åbningstid.

Kan jeg tage min TV pakke på ferie?

Ja, som medlem hos os kan du tage din TV-pakke med dig på ferie, når du rejser indenfor EU samt EØS-landene Norge, Island og Lichtenstein. Dette betyder, at du har mulighed for at streame live-tv og få adgang til de film og serier, der er inkluderet i dit TV-abonnement.

For at få adgang til YouSee WebTV og YouSee Play Apps skal du blot trykke på knappen for at oprette en login-konto. Med denne konto kan du nyde dine yndlings TV-shows, film og serier på din enhed, når det passer dig bedst.

Opret YouSee login